Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011

ΠρόεδροςΧριστόφιας - Παραδέχθηκε το χάσμα μεταξύ των δύο πλευρών



Τεράστια απόσταση χωρίζει τις δύο πλευρές στο θέμα της ιθαγένειας, δήλωσε ο πρόεδρος Χριστόφιας, μετά από τη...



 προχθεσινή συνάντησή του με τον Τ/κ ηγέτη Ντερβίς Έρογλου, στο πλαίσιο των συνομιλιών για το κυπριακό. Όπως ανέφερε ο κ. Χριστόφιας, τίποτα καινούργιο δεν προέκυψε από τη συνάντηση. Ο πρόεδρος σημείωσε ότι στη συνάντηση οι δύο πλευρές επανέλαβαν τις γνωστές τους θέσεις στο θέμα του εποικισμού και της ιθαγένειας. Ερωτηθείς για τις θέσεις που ανέπτυξε ο κ. Έρογλου, απάντησε ότι «θεωρεί πως νόμιμα έχει δώσει υπηκοότητες το ψευδοκράτος». «Εδώ είναι μεγάλο μας πρόβλημα. Εμείς, βεβαίως, θεωρούμε ότι το ίδιο το λεγόμενο κράτος είναι αποτέλεσμα παραβίασης του διεθνούς δικαίου, με την εισβολή και την κατοχή, έχει καταδικαστεί από τα ΗΕ μέσα από ομόφωνο ψήφισμα του Συμβουλίου Ασφαλείας και από το Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του Συμβουλίου της Ευρώπης», εξήγησε ο κ. Χριστόφιας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου