μόνο ηλεκτρονικά μέσω πιστωτικής κάρτας και διαδικτύου ή σε εμπορικές τράπεζες και Συνεργατικά Πιστωτικά Ιδρύματα, ανακοίνωσε ο Αρχηγός της Αστυνομίας Μιχάλης Παπαγεωργίου, ενώ από την 1η Απριλίου το ίδιο θα ισχύει και για την πληρωμή εξωδίκων για άλλες μικροπαραβάσεις, παράλληλα όμως θα γίνεται μέχρι το τέλος Απριλίου και η πληρωμή τους σε αστυνομικούς σταθμούς. Όπως είπε ο κ. Παπαγεωργίου «για τις τροχαίες παραβάσεις από την προσεχή Δευτέρα 14/3/2011 και εφόσον διαπιστώθηκε ότι δεν υπάρχουν προβλήματα θα διακοπεί η πληρωμή των εξωδίκων σε αστυνομικούς σταθμούς και θα συνεχίσει να γίνεται η πληρωμή μόνο μέσω πιστωτικής κάρτας, σε εμπορική τράπεζα ή σε Συνεργατικό Πιστωτικό Σύστημα».
Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011
ΝέαΜέτρα - e-λεκτρονική πληρωμή προστίμων
μόνο ηλεκτρονικά μέσω πιστωτικής κάρτας και διαδικτύου ή σε εμπορικές τράπεζες και Συνεργατικά Πιστωτικά Ιδρύματα, ανακοίνωσε ο Αρχηγός της Αστυνομίας Μιχάλης Παπαγεωργίου, ενώ από την 1η Απριλίου το ίδιο θα ισχύει και για την πληρωμή εξωδίκων για άλλες μικροπαραβάσεις, παράλληλα όμως θα γίνεται μέχρι το τέλος Απριλίου και η πληρωμή τους σε αστυνομικούς σταθμούς. Όπως είπε ο κ. Παπαγεωργίου «για τις τροχαίες παραβάσεις από την προσεχή Δευτέρα 14/3/2011 και εφόσον διαπιστώθηκε ότι δεν υπάρχουν προβλήματα θα διακοπεί η πληρωμή των εξωδίκων σε αστυνομικούς σταθμούς και θα συνεχίσει να γίνεται η πληρωμή μόνο μέσω πιστωτικής κάρτας, σε εμπορική τράπεζα ή σε Συνεργατικό Πιστωτικό Σύστημα».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου