
Επικοινωνία με τον Έλληνα πρεσβευτή στο Τόκιο είχε η ηγεσία του υπουργείου Εξωτερικών. Ο πρεσβευτής δήλωσε ότι τόσο οι υπάλληλοι της ελληνικής πρεσβείας, όσο και οι περισσότεροι Έλληνες με τους οποίους έχουν έρθει σε επικοινωνία είναι καλά στην υγεία τους.
Σύμφωνα με τον πρέσβη, οι Έλληνες που ζουν στις πληγείσες περιοχές υπολογίζονται σε 300 άτομα. Προς το παρόν, όπως αναφέρθηκε στην τηλεφωνική επικοινωνία δεν υπάρχει ασφαλής εικόνα για το μέγεθος της καταστροφής.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου