Το Υπουργείο Εξωτερικών προέβη σε διαβήματα στο Γερμανικό Υπουργείο Εξωτερικών, στο Σύνδεσμο Τουριστικών Πρακτόρων της Γερμανίας και στους...
διοργανωτές της Έκθεσης τουρισμού ITB Βερολίνου, αναφορικά με τη εκεί συμμετοχή του ψευδοκράτους με δικό του περίπτερο. Το υπουργείο προέβη στα συγκεκριμένα διαβήματα, όπως προβαίνει σε κάθε παρόμοια περίπτωση και σε άλλες εκθέσεις σε ευρωπαϊκές πρωτεύουσες στις οποίες συμμετέχει το ψευδοκράτος. Αναφέρθηκε επίσης ότι το γεγονός πως το ψευδοκράτος συμμετέχει στην Έκθεση ως ιδιωτική εταιρεία, δεν σημαίνει ότι δεν γίνεται προσπάθεια αυτό να τύχει πολιτικής εκμετάλλευσης και ότι στο παρελθόν έχουν αποτραπεί παρόμοιες προσπάθειες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου