Ο διευθυντής Ενέργειας του υπουργείου Εμπορίου και Βιομηχανίας, Σόλωνας Κασίνης, αποκάλυψε – με δηλώσεις του στο Σίγμα – ότι...
τον ερχόμενο Ιούνιο η Κύπρος θα γνωρίζει πόσο φυσικό αέριο υπάρχει στο οικόπεδο 12. «Πιστεύω», τόνισε, «ότι μέχρι το τέλος του έτους θα κάνουμε την πρώτη γεώτρηση και πιστεύω ότι παρακάτω σε 2-3 μήνες θα κάνουμε τις επιβεβαιωτικές γεωτρήσεις για να ξέρουμε το ακριβές απόθεμα και το είδος των υδρογονανθράκων που έχουμε». Όπως ανέφερε, «μπορεί να δούμε και για πετρέλαιο παρόλο που τα μηνύματα θα τα πάρουμε από τη γεώτρηση η οποία γίνεται αυτή τη στιγμή στο Λεβιάθαν στο Ισραήλ, που έχει ξεπεράσει τα 6 χλμ βάθος και θα πάνε μέχρι τα 7.5 χλμ που πιστεύουμε ότι εκεί θα υπάρχει πετρέλαιο».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου