τέτοιες κινήσεις πρέπει να γίνουν: περικοπές στις συντάξεις και σε μισθούς. Ο κ. Στεφάνου εκ μέρους της κυβέρνησης δήλωσε: «Εμείς δεν θα πάμε σε περικοπές σε συντάξεις. Αν θέλει ο Διοικητής της Κεντρικής Τράπεζας να προτείνει περικοπές σε συντάξεις, αυτό είναι δικό του θέμα. Πολιτική κάνει η Κυβέρνηση. Η Κυβέρνηση δεν βάζει χέρι ούτε σε μισθούς, ούτε σε ωφελήματα που οι εργαζόμενοι, με συντονισμένους και οργανωμένους αγώνες, διεκδίκησαν και πήραν. Εμείς καταργούμε στρεβλώσεις που υπάρχουν διότι οι πολλαπλές συντάξεις είναι μια στρέβλωση. Περισσότερα και τα σχόλιά σας εδώ.
Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος δήλωσε επίσης:
«Αυτή η Κυβέρνηση έχει πάρει απόφαση στο Υπουργικό Συμβούλιο και έχει στείλει το θέμα στις ανάλογες Υπηρεσίες για ετοιμασία συγκεκριμένων νομοσχεδίων για να βάλουμε ένα οριστικό τέλος στις πολλαπλές συντάξεις. Όπως, επίσης, ήταν στρέβλωση που έπρεπε να καταργηθεί (και καταργήθηκε) το ανεργιακό επίδομα για τους δημόσιους υπαλλήλους, όπως σας είπα προηγουμένως, και μια σειρά από άλλα πράγματα. Όπως, επίσης, μέσα στο οικονομικό πακέτο που η Κυβέρνηση έχει ανακοινώσει, υπάρχουν και άλλες προτάσεις που υλοποιεί. Αναφέρθηκα προηγουμένως στην πολεοδομική αμνηστία. Από τη μια θα ενισχύσει τα οικονομικά του κράτους και από την άλλη θα απεγκλωβίσει δεκάδες χιλιάδες πολίτες. Πώς απαντά η πλειοψηφία των κομμάτων στη Βουλή;
Με το να αναβάλλει συνεχώς, εδώ και ένα χρόνο σχεδόν, την έγκριση του νομοσχεδίου. Πώς συμπεριφέρθηκε η πλειοψηφία της Βουλής όταν με Νόμο η Κυβέρνηση έστειλε το θέμα στη Βουλή για να διευθετηθεί ένα άλλο μεγάλο πρόβλημα που υπήρχε με τους έκτακτους δημόσιους υπαλλήλους; Πέρασαν σχεδόν 10 μήνες για να εγκριθεί. Πώς αντιμετώπισε η Κυβέρνηση το θέμα της φοροδιαφυγής για το οποίο όλοι μιλούν; Πήρε έξι νομοσχέδια. Ξέρετε πόσο καιρό πήρε να εγκριθούν τα έξι νομοσχέδια από την πλειοψηφία της Βουλής; Όταν λοιπόν μιλούμε για την ανάγκη μέτρων, ο καθένας να κρίνεται από το τι προτείνει, τι κάνει στην πράξη και, την ώρα των αποφάσεων, τι απόφαση παίρνει.
Λένε διάφοροι πως η Κυβέρνηση ακολουθεί φορολογική πολιτική. Εμείς λέμε να κάνουν μια σύγκριση για το αν αυτή η Κυβέρνηση ακολουθεί ‘φορομπηχτική’ πολιτική και το τι γίνεται στην Ευρώπη. Δεχόμαστε τις συγκρίσεις. Οι φόροι που έβαλε αυτή η Κυβέρνηση ήταν εκείνοι που προβλέπονταν από την ΕΕ. Όταν ήρθε η ώρα να επιμερίσουμε και ένα ρόλο για τον πλούτο να συνεισφέρει στα οικονομικά του κράτους, κάποιοι ψήφισαν εναντίον. Θα ήθελα να τα υπενθυμίσω αυτά τα πράγματα. Επαναλαμβάνω: ο καθένας δεν κρίνεται από τις εξαγγελίες του αλλά τις αποφάσεις του, την υλοποίηση των αποφάσεων και το πώς τοποθετείται όταν έρχεται η ώρα των αποφάσεων. Για να μην υπενθυμίσω και για το ποια ζητήματα τέθηκαν τώρα στο θέμα της φορολόγησης των τραπεζών. Και τώρα που πήραμε θέμα για τη συνεισφορά των τραπεζών, άρχισαν κάποιοι πάλι ‘τα όργανα’. Δεν γίνεται όταν έρχεται η ώρα των αποφάσεων για τον πλούτο κάποιοι να βάζουν διάφορα θέματα, να σφυρίζουν αδιάφορα ή να θέτουν τέτοια ζητήματα που καθυστερούν τη λήψη και την υλοποίηση απόφασης και όταν είμαστε σε άλλες περιόδους να λένε πως αυτή η Κυβέρνηση τάχα δεν επιμερίζει τα βάρη από την οικονομική κρίση.».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου