Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2011

Συγγνώμη για το αλαλούμ με τα σχολικά βιβλία ζητά η Α.Διαμαντοπούλου


H υπουργός Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου.
Αθήνα:  Συγγνώμη από μαθητές και γονείς για το αλαλούμ που επικρατεί με την...



 εκτύπωση των σχολικών βιβλίων ζήτησε, μιλώντας στον ΒΗΜΑ 99,5, η υπουργός Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου.

Η κ. Διαμαντοπούλου επέρριψε ευθύνες στο Ελεγκτικό Συνέδριο και προανήγγειλε έρευνα για την υπόθεση που είχε ως αποτέλεσμα αντί βιβλίων, οι μαθητές να παραλάβουν φωτοτυπίες και DVD.

Παράλληλα, χαρακτήρισε αναμενόμενες τις κινητοποιήσεις στα Πανεπιστήμια, γιατί θίγονται συμφέροντα.

Μίλησε, δε, για παρανοήσεις σχετικά με τον νόμο - πλαίσιο και ανακοίνωσε πως την Τρίτη θα δώσει συνέντευξη Τύπου για να ξεκαθαρίσει πλήρως η εικόνα για την μεταρρύθμιση στην Παιδεία.

Η εφ' όλης της ύλης συνέντευξη της υπουργού Παιδείας βρίσκεται σε εξέλιξη.

philenews.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου