Εκδήλωση «Μαύρη Δευτέρα» θα πραγματοποιήσουν απόψε έξω από το προεδρικό οι αγανακτισμένοι πολίτες. Όπως αναφέρει σε ανακοίνωση η...
Ομάδα Εθελοντών Αγανακτισμένων – Αφυπνισμένων Πολιτών, στην εκδήλωση θα προβληθεί «όλη η ιστορία όπως καταγράφεται από τους αγανακτισμένους – αφυπνισμένους πολίτες σε γιγαντοοθόνη, με διάφορα στιγμιότυπα από το YouTube με όλα τα γεγονότα από το έγκλημα της 11ης Ιουλίου στο Μαρί μέχρι σήμερα». Σύντομη ομιλία στην εκδήλωση θα κάνει ο Λουκής Λουκαΐδης, νομικός σύμβουλος ομάδας εθελοντών αγανακτισμένων – αφυπνισμένων πολιτών. Επίσης, η εκδήλωση θα είναι διανθισμένη από τραγούδια και όλοι οι πολίτες απ’ όλα τα κόμματα θα δέσουν μπαλόνια άσπρου χρώματος πάνω στα κάγκελα του προεδρικού, συμβολίζοντας τον ακομμάτιστο χαρακτήρα τους. Τέλος, η Ομάδα Εθελοντών Αγανακτισμένων – Αφυπνισμένων Πολιτών αναφέρει ότι θα τοιχοκολληθεί συμβολικά «Διάταγμα Έξωσης» στην έξοδο του προεδρικού μεγάρου.
offsite.com.cy
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου