Τρίτη 5 Απριλίου 2011

Ομόνοια: Θα παίξουν… για την πάρτη τους!


Στη αποψινή συνεδρία του διοικητικού συμβουλίου της ΚΟΠ, θα εξεταστεί το ...



δίπλωμα του Ντούσαν Μπάγεβιτς. Η διαδικασία θα είναι τυπική, απλά για να επιβεβαιωθεί η εγκυρότητα του διπλώματος και αν ακολουθηθεί η διαδικασία ορθά.

Αναμφισβήτητα και με βάση την ποδοσφαιρική λογική, πιθανότητες κατάκτησης του τίτλου από την Ομόνοια δεν υπάρχουν, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως το πρωτάθλημα δε συνεχίζεται.

Την Κυριακή 10/4/2011 οι δρόμοι της Λευκωσίας θα οδηγούν ΓΣΠ αλλά αν η Ομόνοια διεκδικούσε ακόμη το τίτλο, τότε τα δεδομένα θα ήταν αλλιώτικα.  Το κίνητρο για τους «πράσινους» για το παιχνίδι με τον ΑΠΟΕΛ είναι πολλαπλό.

1.    Η Ομόνοια θα επιδιώξει πρώτη νίκη στη φετινή χρονιά επί του «αιώνιου» αντιπάλου.

2.    Συνέχεια στις καλές εμφανίσεις, που θα δώσουν τον απαραίτητο και χαμένο ρυθμό στην ομάδα.

3.    Αν κερδίσει η Ομόνοια τότε θα υποχρεώσει τους «γαλαζοκίτρινους» να μεταφέρουν τη στέψη τους.

4.    Οι ποδοσφαιριστές του Τριφυλλιού μετά το πέρας και των κακών εμφανίσεων έχουν δώσει υπόσχεση στο κόσμο αλλά κυρίως στους εαυτούς τους, για νίκη στο ντέρμπι με τον ΑΠΟΕΛ και συνέχεια στις καλές εμφανίσεις.

Σε ότι αφορά την προπώληση εισιτηρίων και τα μέτρα ασφαλείας για τον αγώνα με τον ΑΠΟΕΛ την Κυριακή (17:00), θα υπάρξει ενημέρωση σε πολύ λίγο μετά την ολοκλήρωση της σύσκεψης.

Στόχος το Κύπελλο!
Μπορεί το ντέρμπι με τον ΑΠΟΕΛ να βρισκεται στο επίκεντρο, αλλά του αγώνα του πρωταθλήματος προηγείται το παιχνίδι Κυπέλλου. Την Τετάρτη (6/4) η Ομόνοια θα αντιμετωπίσει στο Τσίρειο  στις 18:00 τον Άρη στον επαναληπτικό του 3-0. (Τα γκολ του πρώτου αγώνα πέτυχαν οι 15΄, 35'  Λούα Λούα, 82΄ Αβραάμ).

Ουσιαστικά στη τελική ο δευτερεύον στόχος έχει πρωτεύσει στην Ομόνοια. Ο Μπέγεβιτς το έχει δηλώσει ξεκάθαρα. Η κατάκτηση του Κυπέλλου που θα σώσει κάπως την χρονιά και αυτός είναι ο στόχος μας.

Εκτός αποστολής αναμένεται πως θα είναι οι Χαραλάμπους, Εφραίμ, Παναγή και Ρουέδα. Σε ότι αφορά την προπώληση εισιτηρίων και τα μέτρα ασφαλείας για τον αγώνα με τον ΑΠΟΕΛ την Κυριακή (17:00), θα υπάρξει ενημέρωση μετά την αυριανή σύσκεψη.

Στο Τσίρειο τα εισιτήρια
Τα εισιτήρια για τον αγώνα Κυπέλλου της Τετάρτης (6/4 -18:00) θα πωλούνται μόνο στο Τσίρειο Στάδιο.

Θα εξεταστεί το δίπλωμα του Μπάγεβιτς
Στην αποψινή καθιερωμένη συνεδρία του διοικητικού συμβουλίου της ΚΟΠ, θα συζητηθεί θα ομοσπονδιακών προπονητών για τις μικρότερες Εθνικές,  θα τεθεί στο τραπέζι θέμα Άγγελου Αναστασιάδη, ενώ θα εξεταστεί και το δίπλωμα του Ντούσαν Μπάγεβιτς. Στο ταξίδι στην Ελλάδα που πραγματοποίησε ο Σέρβος τεχνικός προ ολίγων ημερών, ήταν για  το σκοπό αυτό και το θέμα έχει τακτοποιηθεί με το δίπλωμα του. Η διαδικασία θα είναι τυπική, απλά για να επιβεβαιωθεί η εγκυρότητα του διπλώματος.  

Πρόστιμο 9000 ευρώ στο Φούτσαλ
Η Πειθαρχική Επιτροπή Futsal της ΚΟΠ κατά τη διάρκεια της τελευταίας της συνεδρίας (4/4) επέβαλε τις πιο κάτω ποινές:
Στο Σωματείο ΟΜΟΝΟΙΑΣ Λευκωσίας:
(α) Χρηματικό πρόστιμο €5000 για σοβαρά επεισόδια.
(β) Χρηματικό πρόστιμο €700 για μεταφορά επικινδύνων αντικειμένων στο στάδιο κατά παράβαση του άρθρου 42 του Κεφαλαίου 16 της Προκήρυξης.
(γ) Χρηματικό πρόστιμο €2000 για προσωρινή διακοπή αγώνα κατά παράβαση του άρθρου 64 του Κεφαλαίου 16 της Προκήρυξης.
(δ) Χρηματικό πρόστιμο €1000 γιατί φίλαθλοι της έφτυναν στους διαιτητές κατά παράβαση του άρθρου 34 του Κεφαλαίου 16 της Προκήρυξης
(ε) Χρηματικό πρόστιμο €300 για αντιαθλητική συμπεριφορά ομάδας κατά παράβαση του άρθρου 45 του Κεφαλαίου 16 της Προκήρυξης στον αγώνα Πρωταθλήματος FUTSAL A’ Κατηγορίας Αραράτ-Ομόνοια.

http://www.sigmalive.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου