O πρόεδρος της επιτροπής Οικονομικών Νικόλας Παπαδόπουλος τοποθετήθηκε στα όσα ειπώθηκαν στην επιτροπή Ευρωπαϊκών Υποθέσεων, για...
καθυστέρηση στην ψήφιση του νομοσχεδίου που προνοεί για τη στελέχωση των αρμόδιων υπηρεσιών ενόψει της κυπριακής προεδρίας της ΕΕ. Ο κ. Παπαδόπουλος είπε ότι θα ήθελε να δει την ίδια σπουδή και από πλευράς της εκτελεστικής εξουσίας εδώ και αρκετούς μήνες, και όχι μόνο τον τελευταίο καιρό. Είπε ότι το νομοσχέδιο που αφορά στη διαδικασία express για την πρόσληψη εκτάκτων υπαλλήλων κατατέθηκε μόλις πριν δύο εβδομάδες, δηλαδή τρεις συνεδρίες της Ολομέλειας πριν τη διακοπή της παρούσας Βουλής. Πρόσθεσε ότι το νομοσχέδιο θα έπρεπε να έχει κατατεθεί αρκετούς μήνες πριν, ώστε η Βουλή να εξετάσει την ιδιόμορφη διαδικασία και να συμβάλει στη διαμόρφωση ενός κειμένου, το οποίο θα διασφαλίζει τη διαφάνεια.
http://www.offsite.com.cy/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου