Τρίτη 5 Απριλίου 2011

Αναβλήθηκε για την Πέμπτη η δίκη - θα καταθέσει ο Φάνος Χατζηγεωργίου


Με την κατάθεση του βασικότερου μάρτυρα κατηγορίας Φάνου Χατζηγεωργίου ενώπιον του Κακουργιοδικείου θα συνεχιστεί την...



 ερχόμενη Πέμπτη η ακροαματική διαδικασία για την στυγερή δολοφονία του Διευθύνοντος Συμβούλου του Συγκροτήματος Δίας και της τηλεόρασης Σίγμα, Άντη Χατζηκωστή.

Ο Φάνος Χατζηγεωργίου επρόκειτο να καταθέσει σήμερα. Ωστόσο ο Πρόεδρος του Κακουργιοδικείου  ενέκρινε αίτημα αναβολής της σημερινής ακροαματικής διαδικασίας λόγω ασθένειας του δικηγόρου του Ανδρέα Γρηγορίου.

Η ακροαματική διαδικασία που ήταν προγραμματισμένη για αύριο ακυρώθηκε επίσης. Η δίκη θα συνεχιστεί  την Πέμπτη 7 Απριλίου, μέχρι τις 15 Απριλίου, χωρίς διακοπή.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου