Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

Διάλογοι Μπέου - Μαρινάκη, Πατέρα – Ψωμιάδη


Τους καυτούς διαλόγους που οδήγησαν στο ξεσκέπασμα του σκανδάλου με τα στημένα παιχνίδια δημοσιεύει στο σημερινό της φύλλο η εφημερίδα «Goal». Διαβάστε μερικά χαρακτηριστικά αποσπάσματα συνομιλιών ανάμεσα σε παράγοντες, παίκτες και διαιτητές.



Διάλογος Μπέου - Μαρινάκη

Ο Αχιλλέας Μπέος, σχολιάζοντας πόσο κακή είναι η ομάδα της Κέρκυρας, αναφέρει χαρακτηριστικά «Τον Ηρακλή δεν μπόρεσε να κερδίσει που ήταν 7 παίκτες μιλημένοι», ενώ λίγο αργότερα τηλεφωνεί στον Βαγγέλη Μαρινάκη (Β), πρόεδρο του Ολυμπιακού Πειραιώς, και αναφέρουν τα εξής:

«Β: Ελα, το έφαγε το σύστημα η Κέρκυρα.

Α: Τι;

Β: Αμα δεις ένα πέναλτι που δεν έδωσε στην Κέρκυρα.

Α: Το ξέρω μωρέ, εμένα θα μου το πεις.

Β: Το είδα εγώ, έχω κάτσει και έχω δει το ματς, είναι το στήσιμο να έχεις υπόψη σου έτσι.

Α: Ναι.

Β: Να σου πω κάτι, σου ζητήσανε τα διαπιστευτήρια που είχαν με τον Ολυμπιακό, πες.

Α: Οχι δεν ζητάω τίποτα. Θα τους γ..., δεν με αφήνουν να μπω μέσα στον παρατηρητή.

Β: Το έμαθα γ' αυτό σου λέω.

Α: Πάρε τον Πάτρικ και δεν ξεκινάω, ούτε πάω συνθέσεις, ούτε τίποτα. Αν δεν φύγουν και δεν ανοίξουν την πόρτα θα γίνει μέγα θέμα.

Β: Ο διαιτητής να μην ανοίξει την πόρτα;

Α: Δεν ανοίγουν την πόρτα. Απαγορεύεται αυτό το πράγμα.

Β: Του διαιτητή.

Α: Εχουν από έξω 4-5 μπράβους που τους έχω για τα α... μου αλλά δεν λέει τίποτα και έχουν κλειδώσει την πόρτα και δεν μπαίνει κανείς μέσα. Εμείς καθόμαστε εδώ, ούτε δε ούτε τίποτα, δεν ξεκινάει το παιχνίδι.

Β: Ναι. Τον Πατρίκ γιατί δεν τον παίρνεις τηλέφωνο; Τώρα μίλαγα μαζί του (ενν. Τον Πατρίκ Κομνηνό, Γεν. Διευθυντή της ΕΠΟ).

Α: Ναι.

Β: Να του πω να σε πάρει;

Α: Πες του να με πάρει γιατί θα γίνει της π...

Β: Εντάξει»,

ενώ μετά από λίγη ώρα, τα δύο ως άνω πρόσωπα ξαναεπικοινωνούν:

«Β: Δεν απαντάει, τον έχω πάρει δύο φορές.

Α: Επίτηδες.

Β: Πριν 5 λεπτά μίλησα μαζί του, παρ' τον κι εσύ από το κινητό σου.

Α: Ηρθε τώρα ο συντονιστής, του λέω δεν ξεκινάει το παιχνίδι, έχουν κλειδώσει τις πόρτες και δεν με αφήνουν να μπω μέσα να πάρω τα δελτία.

Β: Καλά πώς έχουν πέντε μπράβους;

Α: 10 έψουν όψι 5. Τρέμουν μην τους γ... εδώ μέσα.

Β: Τα ίδια δηλαδή όπως σε εμένα έτσι;

Α: Ναι».

Διάλογος Μπέου - Μαρινάκη (Νο2)

Περαιτέρω προέκυψε ότι ο Αχιλλέας ΜΠΕΟΣ, άλλοτε «για να βοηθήσει την ομάδα του», άλλοτε με σκοπό να αποκομίσει ο ίδιος παράνομο περιουσιακό όφελος, παρεμβαίνει συστηματικά στον ορισμό των διαιτητών και παρατηρητών σε πλήθος περιπτώσεων, μεταχειριζόμενος απειλές, άμεσες ή έμμεσες, στρεφόμενες κατά του επαγγέλματός τους, άλλοτε μέσω προσώπων που κατέχουν καίριες θέσεις, άλλοτε ερχόμενος ο ίδιος σε επαφή μαζί τους, και έτσι τους εξαναγκάζει σε πράξη, παράλειψη ή ανοχή από την οποία επέρχεται ζημία στην περιουσία τους, πράξη την οποία τελεί κατ' επάγγελμα και κατά συνήθεια, Συγκεκριμένα:

Την 1-2-2011, σε συνομιλία που είχε με τον Βαγγέλη ΜΑΡΙΝΑΚΗ, αναφέρθηκαν μεταξύ άλλων τα εξής:

«...Α: Λοιπόν, το ένα είναι αυτό. Το άλλο του μίλησα για τον αυριανό μην επέμβεις κι αυτά δεν θα γίνει τίποτα όλα καλά θα πάνε, και το τρίτο θέλω να μου κάνει μια χάρη τώρα δεν είναι και λίγες αυτές να πούμε μη βάζετε τον Σιδηρόπουλο πάνω... δεν είναι δυνατόν...

Β: Ποιον Σιδηρόπουλο πάνω;

Α: Τον Σιδηρόπουλο την Κυριακή στο ΠΑΟΚ - Παναθηναϊκός.

Β: Γιατί Σιδηρόπουλο έβαλε;

Α: Θέλει να βάλει και του είπα αν τον βάλεις θα δείρω τον (ακατάληπτο) και δε σας ξαναμιλάω κιόλας. Δεν μπορείς κύριε να τιμωρείς τον Παμπορίδη 4 βδομάδες, το Σπάθα 4 βδομάδες κι αυτό το μ... που έκανε έγκλημα 2 βδομάδες. Σαν να λες σ' έχω γραμμένο Μπέο στα α... μου.

Β: Γιατί εμένα δε μ' έχει γραμμένο με τον Σταθόπουλο που τον έβαλε σε 2 αγωνιστικές ο μ...;

Α: Ναι, αλλά εγώ του το πρόλαβα τώρα, του λέω άστον έξω και βάλτονα στο Ολυμπιακός - Παναθηναϊκός την άλλη βδομάδα αφού έχεις πρόβλημα. Μες στο Καραϊσκάκη. Και μου λέει θα δω λέει φωνάζει ο Βαγγέλης. Του λέω θα πάρω 'γω τον Βαγγέλη άμα φωνάζει. Είναι ντροπή του λέω, βάλε το Γιάχο· όχι μου λέει το Γιάχο. Βάλε τον Παμπορίδη βάλε κάποιον άλλον αδερφάκι μου του λέω το Παναθηναϊκός - ΠΑΟΚ.

Β: Καλύτερα να βάλει τον Παμπορίδη ΠΑΟΚ - Παναθηναϊκός.

Α: Βέβαια, βέβαια είναι καλύτερα.

Β: Αυτό θα του πω κι εγώ, αυτό θα του πω.

Α: Και να σου κρατήσει τον Σιδηρόπουλο για την άλλη βδομάδα, για σένα. Και δες αυτό το θέμα με το κύπελλο τι προβλέπει ο ΚΑΠ.

Β: Τώρα θα το κάνω»....

Επαφή Μπέου - Μαρινάκη (Νο3)

Ακολούθως προέκυψε, ότι ο Αχιλλέας Μπέος, την 5.2.2011, τηλεφωνεί στον Βαγγέλη Μαρινάκη, τον οποίο ενίοτε αποκαλεί και με τον κωδικό όνομα «κύριε Φιλιππίδη», και συζητούν για τον αγώνα Πανιώνιος - ΠΑΟΚ, αφήνοντας σαφή υπονοούμενα ότι «θα το φτιάξει με τον Ζαμάνη» «ενν. τον Νικόλαο Ζαμάνη, ο οποίος φέρεται ως Πρόεδρος της Κεντρικής Επιτροπής Διαιτησίας της Ελληνικής Ομοσπονδίας Φιλάθλων Πάλης - ΕΟΦΠ και καλλιτεχνικός μάνατζερ».

Κατόπιν, ο Αχιλλέας Μπέος, καλεί τον Βασίλη Γεωρτσιάκο, συνεργάτη του Δημήτρη Ζαβαντία, και τον ρωτάει σε τι τιμή παίζεται η Λάρισα κι εκείνος του απαντά ότι «ο κινέζος για κάποιο λόγο το έχει βγάλει έξω», ενώ σε συνομιλία που είχε με τον Λουκά Σιότροπο, πρώην Πρόεδρο της ΠΑΕ Πανιώνιος, του είπε ότι «μετά από τα σημερινά αποτελέσματα ο Πανσερραϊκός έπεσε με υπογραφή δικιά μου. Λάρισα, Πανιώνιος, Αστέρας Τρίπολης και Ξάνθη, από αυτούς τους τέσσερις οι δύο θα πέσουν».

Ο Λουκάς του επισημαίνει ότι ο Ηρακλής σώθηκε και ο Αχιλλέας του απαντά ότι «με ισοπαλία ήταν γερά στο κόλπο», ενώ του αναφέρει ότι κοιτάζει το πρόγραμμα του Πανιωνίου και είναι πολύ δύσκολο και τέλος του λέει να φύγει η αυριανή μέρα »και μετά θα ασχοληθεί με τον Πανιώνιο και πως θα τον σώσει».

Συνομιλία Αβράαμ Παπαδόπουλου με Ζαβαντία

Χαρακτηριστική είναι περίπτωση του Αβραάμ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ, κεντρικού αμυντικού του Ολυμπιακού. Μεταξύ αυτού και του Δημήτρη ΖΑΒΑΝΤΙΑ, έλαβε χώρα ανταλλαγή γραπτών μηνυμάτων, όπου ο τελευταίος τον ενημέρωσε ότι ο Βασίλης ΚΑΡΑΚΟΥΛΙΑΣ του έβαλε 20.000 ευρώ και από δω και πέρα θα παίζει σε αυτόν, ενώ τον ρωτάει που θέλει να δώσει τα 8.000 ευρώ. Ο Αβραάμ του λέει να τα βάλει στην Τράπεζα Eurobank, αλλά ο Δημήτρης του απαντά στην Εμπορική ή χέρι με χέρι. Σε τηλεφωνική επικοινωνία δε που είχε ο Δημήτρης ΖΑΒΑΝΤΙΑΣ (Δ) με τον σύνδεσμό του στην Κύπρο (Α) την 7-2-2011, αναφέρθηκαν τα εξής:

«Α: Δημήτρη αν ακούς καμιά κουβέντα για ΟΦΗ πες μου.

Δ: Ποιο παιχνίδι είναι θείο;

Α: ΟΦΗ

Δ: Με ποιον παίζει;

Α: Με τον ΙΩΝΙΚΟ.

Δ: ΙΩΝΙΚΟΣ - ΟΦΗ ή ΟΦΗ - ΙΩΝΙΚΟΣ;

Α: ΟΦΗ-ΙΩΝΙΚΟΣ, έχει 80.000 πάνω τον ΟΦΗ πάνω μες το Betfair.

Δ: Τι ώρα παίζουνε;

Α: Ωρα 18.00.

Δ: Ποια είναι η τιμώ στη Betfair η τιμή του ΟΦΗ;

Α: 1.27 τώρα

Δ: Εντάξει, 1.27.

Α: Εχει 80.000 πάνω του η πιο ψηλή που ήταν. Και έχει κάμποσους που θέλουν να την παίξουν, 'θελαν να παίξουν καλά λεφτά γύρω στα 1.34.

Δ: Θείο πες μου λίγο κάτι γιατί δεν μπορώ μπω, είμαι έξω γι' αυτό. Τι κάνουμε από την Τρίτη μέχρι σήμερα στο IBC;

Α: Χάνουμε.

Δ.: Πολλά;

Α: Ολοι μαζί θα σου πω, είναι 19.000 όλοι μαζί.

Δ: Ολοι μαζί μέχρι τώρα από την Τρίτη;

Α: Ναι (ακατάληπτο) κέρδισε ο Κωνσταντίνος μες το 24, 8.500 τον πληρώσαμε και έχουμε τον (ακατάληπτο) που κέρδισε ο 15023...

Δ: Ποιος ο 15023;

Α: Εκείνος μην τον φοβάσαι, έτσι που παίζει θα τα χάσει.

Δ: Ξέρω ρε θείο...

Α: Εκείνος παίζει κόρνερ και να μπει γκολ τα τελευταία 15 λεπτά...

Δ: Θείο αυτός ο παίκτης που τον έχω εκεί στο 15023 μας έχει δώσει πολλά λεφτά μέχρι τώρα.

Α: Ναι, ναι, ναι.

Δ: Απλά τον είχα κόψει εγώ για λίγο καιρό γιατί κάποια στιγμή είχανε μαζευτεί 50.000, αυτός καταρχήν είναι ποδοσφαιριστής, να ξέρεις, είναι της Εθνικής ποδοσφαιριστής, είναι μεγάλο όνομα (εν. κατά πάσα πιθανότητα τον Αβραάμ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ).

Α: Ναι, ναι.

Δ: Και επειδή είχε φύγει στο Παγκόσμιο κάτω με την Εθνική, τα λεφτά δεν μου τα είχε δώσει πριν φύγει και τα κάλυψα εγώ όλα τα λεφτά. Και μετά είχε κάπου τρεις μήνες να μου τα δώσει 50.000 και του λέω ότι δεν μπορώ να σε καλύπτω τόσα λεφτά του λέω για τόσο καιρό, ξέρω λέω ότι δεν θα τα χάσω είναι το μόνο σίγουρο δεν πρόκειται να χάσουμε λεφτά, αλλά του λέω είναι πολλά τα λεφτά δεν μπορώ να τα καλύψω για δυο μήνες και για τρεις μήνες, και κάποια στιγμή είχε σταματήσει. Και τώρα μου λέει να μου ανοίξεις πάλι έναν κωδικό, του λέω εντάξει θα σου βάλω 10.000, αλλά δεν μπορώ και πολλά-πολλά του λέω γιατί εσύ μπορεί να κάνεις κανά μήνα να λείπεις με την ομάδα από δω και από κει να μην μπορείς να τα δώσεις. Γι' αυτό τον έβαλα 10.000 και τι κάνεις αυτός (ακατάληπτο);

Α: Αυτή την εβδομάδα κερδίζει αλλά έτσι που παίζει...

Δ: Πολλά είναι, πόσο είναι πάνω μέχρι τώρα;

Α: Τούτη εβδομάδα;

Δ: Πόσο είναι πάνω μέχρι τώρα; Πόσο κερδίζει;

Α: Τούτη εβδομάδα νομίζω ήταν 6.000, αλλά πρέπει να ξέρεις έκαμε τούτος.... κερδίζει 16.500 τούτη την εβδομάδα.

Δ: Κερδίζει 16.500;

Α:Εκαμε τζίρο 264.000 τζίρο.

Δ: Σώπα ρε.

Α: Ναι, παίζει 10-10 και του αρέσουν τα κόρνερ και να μπουν γκολ τα τελευταία 15 λεπτά.

Δ: Ναι, ναι κατάλαβα. 16.500 πάνω είναι;

Α: Ναι. Κέρδισε εκείνος, ναι

Δ: Κερδίζει εκείνος 16.500 ναι. Εντάξει θείο ξαναμιλάμε.

Α: Αν μάθεις για ΟΦΗ πάρε με.

Δ: Εννοείται ναι», ενώ την 8-2-2011, ο Αβραάμ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ζήτησε με γραπτό μήνυμα από τον Δημήτρη ΖΑΒΑΝΤΙΑ «να του βάλει άλλα 10». Στη συνέχεια , ο Δημήτρης καλεί τον Βασίλη ΚΑΡΑΚΟΥΛΙΑ και τον ρωτάει πόσα είναι πάνω ο Αβράαμ για να του βάλει άλλα 10. Ο Βασίλης του λέει να μην μιλήσει με τον «Θείο». Ακολούθως, ο Δημήτρης στέλνει μήνυμα στον Αβραάμ με περιεχόμενο «Τώρα βάζει», ενώ λίγο αργότερα τηλεφωνεί στον «Θείο», σύνδεσμό του στην Κύπρο και μεταξύ τους διαλαμβάνεται η συνομιλία που ακολουθεί:

«... Δ: Τι κάνει ο 15023; Τα έχασε τα 10; Για δες λίγο;

Θ: Ναι, πρέπει να έχασε λίγο.

Δ: Γιατί μου ζήτησε να του βάλω τώρα άλλα 10. Αυτό. Πες μου λίγο την προηγούμενη εβδομάδα, τι έκανε τελικά, σύνολο; Μπες λίγο μέσα να δεις; Από Τρίτη μέχρι Δευτέρα. Ναι πόσα, πες μου λίγο το ποσό.

Θ: Κέρδιζε 6.000.

Δ: Εντάξει, βάλτου άλλα 10- ρε θείο και ο θεός βοηθός. Τώρα ούτως ή άλλος δεν θα του δώσω, μου είπε, άρα στην ουσία είναι σαν χάνει 4. Εχει κια άλλα 10 να χάσει, μας χρωστάει 14. Καλά βάλτου άλλα 10, ναι;

Θ: Εντάξει.

Επαφές Μπέου - Κανελλόπουλου - Μαρινάκη

Την 19-2-2011, διεξήχθη και ο αγώνας «Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός», με αποτέλεσμα 2-1. Ο Αχιλλέας ΜΠΕΟΣ συνομιλεί αρχικά με τον Λουκά ΣΙΟΤΡΟΠΟ για το αποτέλεσμα του ντέρμπι και αμφότεροι κάνουν λόγο για ξεκάθαρη «αλλοίωση του αποτελέσματος», καθώς το γκολ του Τσιμπούρ ήταν οφσάιντ, το γκολ του Κατσουράνη ήταν καθαρό και ο Τοροσίδης έκανε πέναλτι, ο δε Λουκάς αναφέρει χαρακτηριστικά ότι «αυτά τα πράγματα δεν έχουν γίνει ούτε επί Κοκαλιάρη», αναφερόμενος στον Θωμά ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟ, ενώ αργότερα ο Αχιλλέας ΜΠΕΟΣ (Α) συνομιλεί για τον συγκεκριμένο αγώνα με τον Θανάση ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟ (Θ) και αναφέρουν τα εξής:

«Α: Τι γίνεται, που είσαι;

Θ: Στο γήπεδο.

Α: Ακόμη εκεί είσαι;

Θ: Να φύγουν ο κόσμος να φύγουμε.

Α: Τι λέει ο Βαγγέλης, χαρούμενος ο Βαγγέλης;

Θ: Τον έπιασε η καρδιά του, λιποθύμησε απ' αυτό εδώ πέρα. Το γκολ ήταν κανονικό, να τον ξέρεις αυτό, ε.

Α: Ε;

Θ: Το ματς το είδες;

Α: Το γκολ του Τσιμπούρη οφσάιντ, το γκολ του Κατσουράνη είναι καθαρό και το πέναλτι του Τοροσίδη είναι καθαρό. Αλλοίωση αποτελέσματος είναι.

Θ: Για ξαναπέστο.

Α: Το γκολ που έβαλε ο Τσιμπούρης είναι οφσάιντ.

Θ: Του Τσιμπούρη είναι οφσάιντ;

Α: Ναι. Του Κατσουράνη είναι καθαρό και το πέναλτι του Τοροσίδη είναι χέρι καθαρό και δε το δίνει. Μη του το λες μωρέ, γα...τα, άκου τι σου λέω.

Θ: Κοίταξε στα δύο πρώτα συμφωνώ, στο γκολ του Τσιμπούρη γιατί ήταν οφσάιντ; Αφού ήτανε 10 παίκτες.

Α: Πιο μπροστά απ' τη μπάλα είναι, παίρνει την κεφαλιά και είναι μόνος του μπροστά είναι σε θέση οφσάιντ.

Θ: Το γκολ του Κατσουράνη ο παίκτης ήταν στο δοκάρι μέσα, πως και το ακύρωσε αυτός ο από κει, ο επόπτης ήταν... ήτανε γ...τα.

Α: Υπάρχει πρόβλημα έχε υπόψη σου.

Θ: Ναι.

Α: Πες του να με πάρει τηλέφωνο να του πω.

Θ: Τι πρόβλημα όταν λες;

Α: Θα του την πέσουνε αδερφάκι μου, πρέπει να τους προφυλάξει τώρα μη τους δείρουνε δε καταλαβαίνετε; Κοιμάστε όρθιοι, πες του να με πάρει.

Θ: Τους τρεις λες, έτσι;

Α: Ναι.

Θ: Να πολύ, το ξέρω τώρα.

Α: Πες του να με πάρει τηλέφωνο, ήδη εγώ το 'μαθα.

Θ: Εχει πάει στα αποδυτήρια κάτω.

Α: Εντάξει μετά θα τον πάρω ΄γω.

Θ: Θα του πως να σε πάρει. Να σου πω, τι ώρα παίζουμε 17:00 η ώρα παίζουμε εμείς αύριο;

Α: 15:00

Θ: 15:00, το δείχνει η τηλεόραση , το δείχνει, ε;

Α: Το δείχνει ναι.

Θ: Να σου πω, πως το βλέπεις τώρα εσύ με το... που... κάτω η Τρίπολη ο γ... που... λέγαμε να κερδίσουμε και ρο κερδίσαμε προχθές, λέγαμε αν μπορέσει και μπει κάποιος διαιτητής που να 'ναι, να μην το κυνηγήσει. Πως το βλέπεις τον Αστέρα Τρίπολης τώρα, πέφτει τώρα;

Α: Ακόμη είναι νωρίς, αλλά τώρα είναι σε δύσκολη θέση, γιατί δεν θα το δώσει το παιχνίδι κι ο Πανσερραϊκός τώρα, έχει πρόβλημα γ... τον.

Θ: Οχι ο Πανσερραϊκός να μην το δώσουν με τίποτα να τους πεις, πρέπει να φύγει ο Μποροβίλος από τη μέση το 'χουμε πει αυτό.

Α: Εντάξει θα τα πούμε.

Μετά από λίγα λεπτά δε, ο Βαγγέλης ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ (Β) τηλεφωνεί στον Αχιλλέα ΜΠΕΟ (Α) από το κινητό του Θανάση ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ

«Α: Ελα συγχαρητήρια.

Β: Ετσι, τέτοιο γ... θέλανε τα μ..., στο 92.

Α: Ακου να σου πω όμως.

Β: Ητανε μια φορά τυχερός ο Ολυμπιακός.

Α. Συγχαρητήρια ρε παιδάκι μου λέμε, τελείωσε τώρα το πανηγύρι. Ακου τι θέλω να σου πω τώρα. Επειδή πήρα κι ένα μήνυμα έτσι; Πρέπει να τους προστατέψεις καμιά βδομάδα 10 μέρες.

Β: Ετσι, έτσι.

Α: Μ' ακούς;

Β: Εντάξει.

Α: Οπωσδήποτε είναι αυτό.

Β: Τι εννοείς, ποιους απ' όλους;

Α: Τον Καλόπουλο και τον Τρύφωνα. [ενν. Τον Δημήτρη Καλόπουλο, διαιτητή και τον Σπύρο Τρύφωνα, β' βοηθό διαιτητή-παρατηρητή του αγώνα].

Β: Εντάξει.

Α: Μ' ακούς; Σου μιλάει ο φίλος σου, υπάρχει πρόβλημα, με πήραν τηλέφωνο.

Β: Εντάξει. Τελείωσε, τελείωσε».

Περί ώρα 22:46 ο Αχιλλέας ΜΠΕΟΣ τηλεφωνεί ξανά στον Βαγγέλη ΜΑΡΙΝΑΚΗ και τον συμβουλεύει να προστατεύσει τον Καλόπουλο και τον Τρύφωνα, γιατί υπάρχει σοβαρό πρόβλημα και θα υπάρξουν αντιδράσεις, λέγοντάς του χαρακτηριστικά «πρέπει οπωσδήποτε να βάλεις το μαχαίρι στο λαιμό του Πιλάβιου τη Κυριακή να τον βάλει [ενν. Τον Καλόπουλο] έστω και τέταρτο..., μην τους περάσει ρε παιδάκι μου είναι σημαντικό για σένα αυτό», ενώ περί ώρα 23:07 ο Θανάσης ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ τηλεφωνεί στον Αχιλλέα ΜΠΕΟ και αναφέρουν τα εξής:

«Α: Αυτό που έγινε σήμερα έχεις υπόψη σου είναι το μεγαλύτερο σκάνδαλο που έχει γίνει μέχρι τώρα στο πρωτάθλημα. Αλλοίωση αποτελέσματος. Εν πάση περιπτώσει εμείς καλώς έγινε, με το φίλο μας έγινε, αλλά από κει και πέρα πρέπει να πάρει τα μέτρα του. Τώρα δηλαδή πρέπει να τους προστατέψει και τους δύο. Να στείλει δύο παιδιά στη Θεσσαλονίκη και δύο παιδιά στην Κέρκυρα για τις επόμενες 10-15 μέρες να ξεχαστεί. Θα τους κοπανήσουν να ξέρεις άμα δεν το κάνει αυτό.

Θ: Ναι. Αυτός που ακύρωσε το γκολ ο επόπτης ήτανε του συνδέσμου Κερκύρας;

Α: Κερκύρας ναι. Ναι, Τρύφωνας.

Θ: Να σου πω, έχουνε σχέση με τον Μπανανά;

Α: Με ποιον;

Θ: Με το Μπανανά έχει σχέση αυτό;

Α: Δεν το ξέρω δε νομίζω, μπορεί κιόλας να 'χει. Μπορεί και να έχει. Μπορεί και να έχει αλλά δε μιλάει κιόλας. Ο Ολυμπιακός έχε υπόψη σου πολύ τραγικός στο 2ο ημίχρονο ειδικά γ...τα.

Θ: Στο 2ο ημίχρονο ο Παναθηναϊκός ήταν πολύ καλύτερος. Στο 1ο ήταν ο Ολυμπιακός, στο 2ο ημίχρονο ο Παναθηναϊκός...

Α: Ναι. Και πρέπει οπωσδήποτε να πιέσεις τον τέτοιον να μην τιμωρήσουνε τον Καλόπουλο, τον Πιλάβιο. Την Κυριακή, δηλαδή, πρέπει να παίξει ο Καλόπουλος, έστω 4ος.

Θ: Παίζει... είναι ο Ταμπόζης, ο οποίος τον έχει αναλάβει ο πρώην φίλος μας και πρόεδρος, αλλά οι πληροφορίες λένε οι δημοσιογράφοι ότι λένε ότι και να γίνει δε μπορεί να κάνει τίποτα, θα τον βάλει 6:00/6:30 οπότε περνάει περνάει πειθαρχική.

Α: Αμα γίνει αυτό γ...το. Αν γίνει αυτά γ...το, γιατί δεν μπορείς κύριε να παίρνεις κάποιον να σε βοηθήσει, και μετά να τον στέλνεις... δε θα σε βοηθήσει κανένας μετά ξανά. Κατάλαβες; Η δύναμη δηλαδή είναι ότι...

Θ: Εμένα έτσι μου είπε ένας δημοσιογράφος που έβγαινα έξω, ο (ακατάληπτο) ότι και να κάνει ο Ταμπόζης οι πληροφορίες μου λένε ότι δε μπορεί να τα (ακατάληπτο). Γιατί είναι τρία τα αυτά, είναι και το πέναλτι του Τοροσίδη που λένε όλοι...

Α: Μετά ρε παιδί μου είναι και μ... οι άνθρωποι, βάζει γκολ ο Μιραλάς, βγάζει τη φανέλα του, είναι ορισμός της κίτρινης και δε του δίνει κίτρινη. Δείχτη ρε μ..., γιατί να εκτεθείς εσύ; Μ... έκανε ο παίκτης, μπορεί να σου πει κανείς τίποτα; Είναι ζώα οι άνθρωποι ρε π..., στο πέναλτι ήθελες να βοηθήσεις το έδειξες, εκεί όμως ευθύνεται ο αι γ... θα μου πάρουν εμένα τη σφυρίχτρα γιατί εσύ έκανε μ...; Δηλαδή είναι βαρύ αυτό, αυτός είναι ο ορισμός της κίτρινης. Βγάζεις τη φανέλα σου δείχνει κίτρινη παγκοσμίως, κατάλαβες;

Θ: Ε βέβαια.

Α: Και δεν του δείχνει. Αντε πήγαινε γ... τότε, αφού είσαι μα... Και τον θέλαμε τώρα να μας βοηθήσει στο Κύπελλο, πάει τώρα.

Θ: Θα το δούμε πως θα το... τώρα έτσι λένε τώρα τι βαθμό θα του βάλει τώρα. Πάντως κι αν δε του βάλει τιμωρία, θα του βάλει αργία 15-20 μέρες.

Α: Καθόλου, δεν πρέπει να του βάλει, άμα θέλει να δείξει δύναμη τώρα ο Βαγγέλης καθόλου δε πρέπει να του μπει τιμωρία. Πρέπει την άλλη βδομάδα να τον βάλει 4ο, 4ο κάτω...».

Πράγματι, σύμφωνα με τον ελληνικό Τύπο την Κυριακή 29-2-2011, μόλις ο Β' βοηθός διαιτητή του ντέρμπι Ολυμπιακού - Παναθηναϊκού, Σπύρος Τρύφωνας, ο οποίος ακύρωσε ως οφσάιντ κανονικό γκολ του Κατσουράνη και διαμόρφωσε το αποτέλεσμα του ντέρμπι υπέρ του Ολυμπιακού, αποβιβάστηκε από την πτήση που τον μετέφερε από την Αθήνα στην Κέρκυρα μαζί με την αποστολή της τοπικής ομάδας που αγωνιζόταν στην Τρίπολη, δέχθηκε επίθεση από περίπου 10-15 άτομα που φέρονται να είναι οπαδοί του Παναθηναϊκού.

Διάλογος Μπέου - Τσακογιάννη

«Την 22-1-2011, λίγη ώρα πριν από την έναρξη του αγώνα «ΑΕΚ - Ολυμπιακός Βόλου», ο Αχιλλέας ΜΠΕΟΣ (Α), μιλώντας με το Γιάννη ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ, πρόσωπο που αποτελεί επαφή και του Γιώργου ΤΣΑΚΟΓΙΑΝΝΗ, είναι σίγουρος για τη νίκη της ομάδας του απέναντι στην ΑΕΚ, αλλά και για άλλα αποτελέσματα αγώνων των ομάδων Κέρκυρας, Καβάλας, Εργοτέλη και Παναθηναϊκού στο ελληνικό πρωτάθλημα, ενώ μιλούν μεταξύ τους και για στοιχήματα σε ελληνικές ομάδες στο «Ασιατικό».

Ο Αχιλλέας ΜΠΕΟΣ, σχολιάζοντας πόσο κακή είναι η ομάδα της Κέρκυρας, αναφέρει χαρακτηριστικά «Τον Ηρακλή δεν μπόρεσε να κερδίσει που ήταν οι 7 παίκτες μιλημένοι», ενώ λίγο αργότερα τηλεφωνεί στον Βαγγέλη ΜΑΡΙΝΑΚΗ (Β), Πρόεδρο του Ολυμπιακού Πειραιώς, και αναφέρουν τα εξής:

«Β: Ελα το έφαγε το σύστημα στην Κέρκυρα.

Α: Τι;

Β: Αμα δεις ένα πέναλτι που δεν έδωσε στην Κέρκυρα.

Α: Το ξέρω μωρέ εμένα θα μου το πεις.

Β: Το είδα εγώ, έχω κάτσει και έχω δει το ματς, είναι το στήσιμο να έχεις υπόψη σου έτσι.

Α: Ναι.

Β: Να σου πω κάτι, σου ζητήσανε τα διαπιστευτήρια στους μπράβους που έχεις μαζί σου, να τους πεις ότι είναι τα ίδια διαπιστευτήρια που είχαν με τον Ολυμπιακό πες.

Α: Οχι ρε δεν ζητάω τίποτα. Θα τους γ..., δεν με αφήνουν να μπω μέσα στον παρατηρητή.

Β: Το έμαθα γι' αυτό σου λέω.

Α: Πάρε τον Πάτρικ και δεν ξεκινάω, ούτε πάω συνθέσεις, ούτε τίποτα. Αν δεν φύγουν και δεν ανοίξουν την πόρτα θα γίνει μέγα θέμα.

Β: Ο διαιτητής να μην ανοίξει την πόρτα;

Α: Δεν ανοίγουν την πόρτα. Απαγορεύεται αυτό το πράγμα.

Β: Του διαιτητή.

Α: Εχουν από έξω 4-5 μπράβους που τους έχω για τ' α... μου αλλά δεν λέει τίποτα και έχουν κλειδώσει την πόρτα και δεν μπαίνει κανείς μέσα. Εμείς καθόμαστε εδώ, ούτε δε ούτε τίποτα, δεν ξεκινάει το παιχνίδι.

Β: Ναι. Τον Πατρίκ γιατί δεν τον παίρνεις τηλέφωνο; Τώρα μίλαγα μαζί του (ενν. τον Πατρίκ ΚΟΜΝΗΝΟ, Γεν. Διευθυντή της ΕΠΟ).

Α: Ναι.

Β: Να του πω να σε πάρει;

Α: Πες του να με πάρει γιατί θα γίνει της π....

Β: Εντάξει».

ενώ μετά από λίγη ώρα, τα δύο ως άνω πρόσωπα ξαναεπικοινωνούν:

«Β: Δεν απαντάει, τον έχω πάρει δύο φορές.

Α: Επίτηδες.

Β: Πριν 5 λεπτά μίλησα μαζί του, παρ' τον κι εσύ από το κινητό σου.

Α: Ηρθε τώρα εδώ ο συντονιστής, του λέω δεν ξεκινάει το παιχνίδι, έχουν κλειδώσει τις πόρτες και δεν με αφήνουν να μπω μέσα να πάρω δελτία.

Β: Καλά πώς έχουν πέντε μπράβους;

Α: 10 έχουν όχι 5. Τρέμουν μην τους γ... εδώ μέσα.

Β: Τα ίδια δηλαδή όπως σε εμένα έτσι;

Α: Ναι».

Διάλογος Ψωμιάδη - Πατέρα

Την 27-8-2011 ο ΜΑΚΗΣ ΨΩΜΙΑΔΗΣ επικοινωνεί με τον ΝΙΚΟ ΠΑΤΕΡΑ, πρόεδρου του Παναθηναϊκού, με τον οποίο διατηρεί φιλικές σχέσεις και αναφέρουν τα εξής:

Π: Απ' τον χοντρό τι νέα έχεις; (εννοεί τον Αχιλέα Μπέο)

Ψ: Ούτε μιλάω, ούτε καλημέρα δεν έχω, τι νέα να 'χω;

Π: Τι λένε οι δικοί σου;

Ψ: Τι να πούνε...

Π: Ηταν, λέει, και έπαιζε Σαββατοκύριακο στο καζίνο στο Λουτράκι.

Ψ: Πήρε 500.000 από τον Αστέρα Τρίπολης.

Π: Πήρε ε;

Ψ: Ναι, για το ματς που τους έδωσε.

Π: Λες;

Ψ: Ε, τι να πω τώρα, εντάξει...

Π: Πολλά μου ακούγονται.

Ψ: Αν όχι 500, 300 εύκολα. 3 έως 5, γι' αυτό σου λέω5, 3 ήταν πιο μπροστά, μετά αυτοί θα ανέβηκαν, θα τους τρώνε τώρα τα φίδια αυτωνών.

Π: Τέλος πάντως, πάρε με όταν ξανακατέβεις...

Διάλογος Μπέου - Πιλάβιου

Την 3-3-2011 ο Αχιλλέας Μπέος (Α) τηλεφωνεί στον πρόεδρο της ΕΠΟ Σοφοκλή

Πιλάβιο (Σ) και αναφέρουν τα εξής:

«Σ: Ναι.

Α: Πρόεδρε, είναι να τρελαίνεσαι μαζί σου, πραγματικά σου μιλάω!Καλά, δε σου είπα τον Ζαχαριάδη δεν θέλω να μου τον ξαναβάλεις ούτε σε φιλικό παιχνίδι;

Σ: Οχι, δεν μου το είπες. Αμα μου το έλεγες...

Α: Εγώ δε στο είπα;

Σ: Δεν μου το 'πες, αλήθεια στο λέω.

Α: Δε στο είπα μετά τον αγώνα με τον προημιτελικό του Κυπέλλου που μου έδωσε το πέναλτι και με έπαιξε 60-40% μέσα στο γήπεδο μου;

Σ: Δε μου το είπες, αλήθεια στο λέω!

Α: Τι ορισμός είναι αυτός; Θα τρελαθώ!Παίζω με τις Σέρρες και μου βάζεις από Κοζάνη και Θεσσαλονίκη, δίπλα ας πούμε, διαιτητές! Και μη μου πεις ότι είναι πεσμένοι και αυτά και τι πρόβλημα έχεις!Δεν ισχύουν αυτά στο ποδόσφαιρο!

Σ: Εντάξει. Εγινε. Θα τους πω εγώ. Εντάξει;

Α: Α ρε π...!»

Διάλογος Ψωμιάδη - Πατέρα (Νο2)

Την 10-4-2011, στη συνέχεια, ο Μάκης Ψωμιάδης (Μ) επικοινωνεί με τον Νίκο Πατέρα (Ν):

«Ν: Ελα

Μ: Ελα αδελφούλη μου τι γίνεται;

Ν: Καλά εσύ;

Μ:Πέθανε η κ... ο χοντρός σήμερα, πέθανε εντελώς (ενν. Τον Αχιλλέα Μπέο).

Ν: Γιατί;

Μ: εεεεε περίμενε ότι θα πάρει πόντο εκεί πέρα μέσα

Ν: Ναι ε;

Μ: Ναι ναι πέθανε εντελώς.

Ν: Πόσο πήγε το σκορ;

Μ: 2-1 μέσα.

Ν: Δηλαδή το έπαιξε ε;

Μ: Το έπαιξε ναι, κέρδιζε 1-0. Ο Κάκος τον γ... του έβγαλε και κόκκινη κάρτα στο τέλος του τερματοφύλακα.

...

Μ: Να σου πω! Από αύριο ασχολείσαι με το ματς Κυριακής, (ακατάληπτο) στον Βόλο να ρίξουμε τα α... μας. Πάση θυσία. Μην γίνει κανα λάθος δηλαδή ασχολείσου με Σισέδες με αρ... και έτσι κι αλλιώς πάση θυσία πρέπει να κερδίσεις εκεί. Πάση θυσία. Δηλαδή με τίποτα δεν πρέπει το μ... αυτό

να (ακατάληπτο).

Ν: Εσύ θα καθίσεις Αθήνα καθόλου;

Μ: Θα κατέβω.

Ν: Ε άμα κατέβεις, πέρνα και λίγο από τον φίλο μας τον ψηλό.

Μ: Και με τον ψηλό Σισέ, άμα του πεις αυτό το πράγμα...

Ν: Βρε θα του πω εγώ, μην ανησυχείς. Απλώς πέρνα...

Μ: Βάλτε το...να...

Ν: Ξέρω εγώ τι θα του πω, απλώς και εσύ φόβισέ τον λιγάκι.

Μ: Τι να τον φοβίσω ρε μ... απλώς εσύ θα τους πεις πρόσεχε...

Ν: Βρε ξέρω εγώ τι θα κάνω σου λέω, το ξέρω εγώ τι θα κάνω.

Μ: ...επί προσωπικού πες του εκεί θα βάλεις αυτό και αυτό. Πρόσεξε μην γίνει καμία κέντα και δεν παίξει κάποιος από αυτούς που σου έδωσα σε γ... πες του. Μετά όλα θα κελαηδάν τα ράδια.

Ν: Εσύ πως πήγες;

Μ: Ε εντάξει αδιάφορος. 1-1. Μια μ... και μισή.

Ν: Ο Αστέρας έπεσε σήμερα ε; έτσι έμαθα.

Μ: Ναι έπεσε ο άλλος που πούλησε το ματς στο... ο Μαρινάκης που το έδωσε το ματς στον Ατρόμητο για να σωθεί;

Ν: Πιστεύεις ότι θα το έδινε με τέτοια διαφορά;

Μ: εεεε

Ν: Εγώ δεν πιστεύω ότι το έχω δώσει. Εγώ πιστεύω επειδή ξέρω πόσο ψυχανώμαλος είναι, ότι αυτός έχει τσαντιστεί τώρα.

Μ: Τι τσαντίστηκε, αφού πάσα έκανε ο παίκτης ο δικός τους να βάλουνε...

Ν: Αλλο οι παίκτες μεταξύ τους τι κάνουνε. Δεν πιστεύω ότι αυτός το έχει κάνει. Αλλο οι παίκτες. Εγώ πιστεύω ότι αυτός έχει τρελαθεί τώρα γιατί κατάλαβε ότι έχουν παίξει μπάλα πιο (ακατάληπτο).

Μ: Ναι;

Ν: Ετσι πιστεύω. Τι να σου πω μπορεί να είμαι και μ... και να είναι έτσι όπως το λες εσύ.

Μ: Αντε εντάξει. Κάνε αυτό που σου είπα. Μην το ξεχάσεις. Ασχολήσου με αυτό το θέμα.

Ν: Εγινε θα μιλήσουμε αύριο. Αντε.

Μ: Αντε γεια».

Την επόμενη μέρα, 11-4-2011, ο Μάκης Ψωμιάδης (Α) τηλεφωνεί ξανά στο Νίκο Πατέρα (Β):

«Α: Ελα Νίκο, καλημέρα, καλή εβδομάδα.

Β: Ελα πρόεδρέ μου, καλημέρα.

Α: Το είδες εχθές, τις είδες τις φάσεις του Ολυμπιακού; Είδες τι πάσα του έκανε; (αναφέρεται στον αγώνα Ατρόμητος-Ολυμπιακός που διεξήχθη την 10-4-2011 με αποτέλεσμα 3-1).

Β: Πάσος έχει δώσει ο άλλος, πάσες έχει κάνει αυτός ο Ποτουρίδης.

Α: Πάσες, πάσες. Δύο πάσες έκανε, δύο γκολ.

Β: Απίστευτο, έτσι;

Α: Γίνεται αυτό το πράγμα; Ο Μέλμπεργκ κοίταγε. Κοίταγε ο Μέλμπεργκ!

Β: ...(γέλια)... Τι γίνεται ρε;

Α: Τι ξεφτίλα είναι αυτή ρε μ...;

Β: Μεγάλη ξεφτίλα, όντως!

Α: Ολυμπιακός σου λέει! Εγώ άκουσα από κάποιο περιβάλλον του (ή τους) σας είχαν για καθάρισμα, ε;

Β: Ναι, ναι, ναι.

Α: Ο Ολυμπιακός.

Β: Εντάξει. Τι να πεις τώρα, άστο, άστο από που γλυτώσαμε.

Α: Γλίτωσες, από μένα γλίτωσες που δεν έδωσα το ματς στον Αστέρα να πούμε, που ήρθαν με 500 χιλιάρικα με την τσάντα να πούμε, με κατάλαβες;

Β: Ναι, ναι. Τι να σου πω;

Α: Για να ξέρεις να πούμε.

Β: Το ξέρω πρόεδρέ μου.

Α: Μ... είναι πάντως, τους σιχαίνομαι, τους έχω σιχαθεί φίλε μου.

Β: Δεν έχεις άδικο και νομίζουν ότι μπορούν να δεσμεύσουν όλο το ποδόσφαιρο.

Α: Ποιον να δεσμεύσουνε μωρέ; Οι μόνοι αξιοπρεπείς και με το κεφάλι ψηλά είμαστε.

Β: Ετσι, έτσι.

...

Α: Να πάνε να γ...! Να σου πω κάτι αγορίνα μου, βάλε αυτό το ταλιράκι αυτό σήμερα που μου είπες.

Β: Ναι, ναι, σήμερα θα τελειώσει. Θα σε πάρω να σε ειδοποιήσω.

Α: Αντε αγάπη μου, άντε γεια».

Διάλογος Μπέου - Μπάκου

Ακολούθως ο Αχιλλέας Μπέος, δέχεται τηλεφώνημα από τον Δημήτρη Μπάκο, μέλος του Δ.Σ. και μεγαλομέτοχο της ομάδας του Αστέρα Τρίπολης, ο οποίος ζητάει από τον Αχιλλέα να «βοηθήσει» την ομάδα του να παραμείνει στην κατηγορία, αρχής γενομένης από τον αγώνα με την Κέρκυρα το Σάββατο, 19-2-2011 (παιχνίδι το οποίο έληξε τελικώς 0-2 υπέρ της Κέρκυρας).

Ο Αχιλλέας του εξηγεί ότι έχει δύσκολο πρόγραμμα ο Αστέρας Τρίπολης και βασική προτεραιότητά του είναι ο Πανιώνιος, ωστόσο θα προσπαθήσει να κάνει ό,τι μπορεί για να τον βοηθήσει. Στο πλαίσιο αυτό του αναφέρει ότι και «ο Βαγγέλης (ενν. τον ΜΑΡΙΝΑΚΗ) δεν μπορεί να τον βοηθήσει μέσω ΛΙΠΑΤΖΗ (ενν. τον πρόεδρο της ομάδας της Κέρκυρας) ή μέσω ΜΠΑΝΤΟΒΙΤΣ (ενν. τον Μπόζινταρ ΜΠΑΝΤΟΒΙΤΣ, τεχνικό της ομάδας της Κέρκυρας) και να το ξεχάσει.

Μπορεί να τον βοηθήσει με κανά 2-3 παιδιά, μόνο έτσι». Την 17-2-2011, ο Αχιλλέας ΜΠΕΟΣ συνομιλεί με τον Γιώργο ΜΠΟΡΟΒΗΛΟ, Πρόεδρο της ομάδας του Αστέρα Τρίπολης και του εξηγεί ότι τα πράγματα είναι δύσκολα για την ομάδα του Αστέρα. Ο Αχιλλέας αναφέρει στο Γιώργο ότι μίλησε και με τον Βαγγέλη και του εξηγεί ότι και αυτός θα προτιμούσε να πέσει άλλη ομάδα. Ο Αχιλλέας αναφέρει χαρακτηριστικά ότι πέρα από τον διαιτητή του αγώνα, οι παίκτες του Αστέρα θα πρέπει να μπούνε μέσα και να φάνε σίδερα.

Ο Δημήτρης ΜΠΑΚΟΣ απευθύνεται στον Αχιλλέα ΜΠΕΟ για «βοήθεια» και την 20-2-2011. Ο Αχιλλέας του υπόσχεται ότι θα προσπαθήσει να τον βοηθήσει στον αγώνα με τις Σέρρες λέγοντας του χαρακτηριστικά: «εγώ θα κοιτάξω να σας βοηθήσω στο θέμα με τις Σέρρες, αλλά να μείνει μεταξύ μας, αελφέ, για να μην εκτεθώ», και ότι θα στείλει τον «Γιώργο» στον «Βαγγέλη» να δει τι μπορεί να κάνει, ενώ την 24-2-2011 ο Δημήτρης ΜΠΑΚΟΣ (Δ) επικοινωνεί ξανά με τον Αχιλλέα ΜΠΕΟ (Α) και αναφέρουν τα εξής:

«Α: Ελα Δημήτρη

Δ: Τι κάνεις Αχιλλέα;

Α: Καλά, μίλησα με τον Γιώργο να μη μιλάμε...

Δ: Ναι

Α: Εντάξει δεν, και αύριο το πρωί περιμένω μία απάντηση από ένα άτομο, αν γίνει καλώς, αλλιώς... να μην σας κοροϊδεύω, εγώ δεν είμαι για τέτοιο πράμα.

Δ: Ναι ρε παιδί μου, αλλά θέλω να το δούμε... με τα σιδερικά με τα σιδερικά τι θα γίνει;

Α: Ναι, ναι, είπαμε αυτός είναι δεδομένο. Θα παίξει, του το είπα του Γιώργου.

Δ: Ναι.

Α: 50-50 και όλα τα σπόρια θα τα πάρετε εσείς. Μιλήσαμε.

Δ: Η κλειδαριά από πάνω;

Α: (Γελάει). Λοιπόν, άστο τώρα απ' το τηλέφωνο, ό,τι είναι να γίνει Δημήτρη θα γίνει, έχεις το λόγο μου έτσι;

Δ: Για κοίτα το σε παρακαλώ εκεί πέρα μπας και κάνουμε και τίποτα.

Α: Εντάξει, εντάξει. Σημαντικό και για σένα αυτό.

Δ.: Ναι, αυτό είναι κλειδί και για μένα.

Α: Εντάξει Δημήτρη μου, άντε, όλα να πάνε καλά...»

Διάλογος Μενδρινού - Δημόπουλου

Συνομιλώντας (ο Ανδρέας ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ) με τον Κώστα ΜΕΝΔΡΙΝΟ (Κ) (πρώην παίκτη του Ολυμπιακού Πειραιώς, διεθνή με την Εθνική Ελπίδων και νυν παίκτη του Αρη) _ ο οποίος επίσης κατονομάστηκε από τον ανώνυμο καταγγέλλοντα στο ΤΑΠ Φαλήρου ως ένας από τους συνεργάτες του _ αναφέρουν τα εξής (συνομιλία 29-1-2011):

«Κ: Καλημέρα.

Α: Για ρώτα ρε Κωστή παίζει τίποτα για Τρίκαλα; Γιατί έχουν πλακώσει κάτι φίλους μου εκεί και τους παίζουν και στα Τρίκαλα.

Κ: Για άσσο;

Α: Ναι.

Κ: Με ποιον παίζουν;

Α: Με τον Θρασύβουλο. Καλά μπορεί να είναι και λόγω ομάδας, αλλά μήπως είναι και τίποτα αβαβά.

Κ: Εντάξει θα πάρω να δω.

Α: Τρίκαλα και Ολυμπιακό θέλω. Ολυμπιακό κανονικό μήπως έχει κάνει καμιά δουλειά ο Μπέος εκεί;

Κ: Για άσσο;

Α: Για διπλό.

Κ: Για διπλό λες ε;

Α: Ναι.

Κ: Εντάξει θα πάρω εγώ να μάθω. Τι ώρα παίζουν τα Τρίκαλα;

Α: Τα Τρίκαλα παίζουν τώρα 15.00 η ώρα άμα μπορείς πάρε με.

Κ: Εντάξει».

Διάλογος Μενδρινού - Δημόπουλου (Νο2)

Λίγο αργότερα δε την ίδια ημέρα, ο Κώστας ΜΕΝΔΡΙΝΟΣ (Κ), ξανακαλεί τον Ανδρέα ΔΗΜΟΠΟΥΛΟ (Α):

«Κ: Ο Θρασύβουλος είναι ψιλομ.... δεν έχει τίποτα, είναι απλήρωτα τα παιδιά κλπ., οι πιτσιρικάδες παίζουν.

Α: Ναι.

Κ: Τώρα τα Τρίκαλα εγώ το ρώτησα το θέμα να έχει και λίγο σπρώξιμο του λέω, μου λέει δεν πιστεύω να έχει λίγο σπρώξιμο, αλλά μαζεύονται εκεί οι βλάχοι δηλαδή κάνουν αυτό, πάει κόσμος πολύς, θα έχει λίγο...

Α: Ναι, κατάλαβα. Δεν ξέρεις αν παίζει ο Νεγκλιτσιώτης και αυτοί.

Κ: Είπε θα με πάρει τηλέφωνο. Θα πάρει τηλέφωνο ένα βοηθό που ήταν εκεί του Μανίκα, μέχρι πρότινος ήταν εκεί. Και θα με πάρει να μου πει.

Α: Εντάξει θα δούμε.

Κ: Ο Ολυμπιακός που ρώτησα θα έχει 10.000 κόσμο.

Α: Ποιος Ολυμπιακός, ο δικός μας;

Κ: Ναι.

Α: Θα το πάρει όμως; Ο π... ο Μπέος τι έχει κανονίσει; Αυτό είναι.

Κ: Περιμένω να δούμε σήμερα τον τέτοιον.

Α: Ποιον;

Κ: Το βάζελο. Αμα το πάρει εντάξει πρέπει, είναι και πολλοί βαθμοί, είναι 7 βαθμοί μπροστά.

Α: Οχι μήπως ο Μπέος το έχει δώσει μωρέ. Επαιρνα κι εγώ τον Γιαννόπουλο τον Τάκη (ενν. τον team manager της ομάδας του Ολυμπιακού Βόλου) αλλά δεν το σηκώνει, είναι βοηθός του, είναι γενικός αρχηγός τι είναι εκεί.

Κ: Ναι. Θα δούμε θα έχει κόσμο πάντως.

Α: Το θέμα είναι να το ξέραμε σίγουρα να βάζαμε Τρίκαλα, Ολυμπιακό και άλλο παιχνίδι να καθαρίζαμε. Να βγάζαμε μια τριάδα ωραία.

Κ: Ποιο τρίο; Τον βάζελο; Ποιον θα βάλεις;

Α: Βάζεις βάζελο, τον Αγιαξ αύριο.

Κ: Ναι.

Α: Κάτι βλέπω και ψιλοπαίζει, αυτό είναι, αλλά δεν ξέρουμε σίγουρα.

Κ: Τώρα θα με πάρει. Θα με πάρει και θα σε ξαναπάρω Ανδρέα.

Α: Εντάξει».

Συνομιλία Δημόπουλου - Νεούζα Θεοσόγλου Ζοσέ Λαορένσο

Την 30-1-2011, ημέρα διεξαγωγής του αγώνα «Ολυμπιακός Βόλου - Ολυμπιακός», στον οποίο αναφέρονταν ευθύς ανωτέρω οι «παράνομοι πράκτορες», ο Ανδρέας ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ (α), δέχεται πριν από την έναρξη αυτού δύο μηνύματα στο κινητό του τηλέφωνα από την Ελενα ΝΕΟΥΖΑ-ΘΕΟΣΟΓΛΟΥ ΖΟΣΕ ΛΑΟΡΕΝΣΟ (Ε), περί ώρα 14.17 και 14.21, με περιεχόμενο «Ολυμπιακός 3.000», «Ολυμπιακός 2.000» αντίστοιχα, ενώ περί ώρα 14.16 η τελευταία τηλεφωνεί στον Ανδρέα ΔΗΜΟΠΟΥΛΟ και η συνομιλία μεταξύ τους έχει ως ακολούθως:

«Ε: Αντρέα τρία χιλιάρικα μην μου πεις τίποτα.

Α: Τι μη σου πω, ποιανού είναι αυτό;

Ε: Δικό μου είναι. Τα λεφτά υπάρχουνε, μην μου πεις τίποτα. Σου χρωστάω λεφτά και δεν το ξέρω;

Α: Ρε φιλαράκι ναι, αλλά δεν θέλω όμως να σου 'χω υπόλοιπο.

Ε: Αντρέα μη μου το καις το παιγνίδι είναι στημένο είναι. Είναι στημένο το παιχνίδι.

Α: Εντάξει μπορεί να είναι ό,τι θέλει, αλλά εγώ δεν μπορώ να μπω όμως στη διαδικασία.

Ε: Τι δεν μπορείς είναι τελειωμένο θα πληρωθείς κανονικά, άμα χαθούνε τα λεφτά.

Α: Μη μου πεις Τετάρτη και μ...

Ε: Αντρέα θα πληρωθείς κανονικά. Μη μου το καις το γ... το παιχνίδι.

Α: Αφού είναι στημένο, τι στο καίω; Δεν στο καίω. Αλλά μην μου πεις κουβέντα, στο λέω δεν θα ξαναμιλήσουμε.

Ε: Αντρέα είπα μια κουβέντα, εντάξει;

Α: Δεν έχω τη διαδικασία να μπω ως την Τετάρτη. Το καταλαβαίνεις;

Ε: Αντρέα, είπαμε Τρίτη, άντε γεια.

Α: Αλλο μην στείλεις απ' αυτό, τέλος.

Ε: Τι λες μωρέ, τι λες τώρα ρε Αντρέα, τι μου λες τώρα να μην στείλω άλλο; Είναι, το παιχνίδι θα το παίξουμε κι άλλο, είναι σου λέω τελειωμένο, είναι τελειωμένο, με πήρανε τώρα από μέσα. Μην το πεις σε κανέναν. Ούτε σε Μουδάτσο, ούτε σε κανέναν. Αμα θες παίξ' το εσύ. Μην το πεις σε Μουδάτσο θα χαλάσει, θα πάει γρουσουζιά. Δεν μπορώ να σου πω κάτι άλλο.

Α: Αντε γεια».

http://sigmalive.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου