Τρίτη 3 Μαΐου 2011

University of Nicosia: To 15% σε Αμερικανούς


Ένα ποσό της τάξης των 18-20εκ. ευρώ ετοιμάζονται να επενδύσουν Aμερικανοί  στο University of Nicosia. Η επένδυση θα γίνει σε...



 νέα προγράμματα του Πανεπιστημίου σχετικά με ιατρική και διαδίκτυο, όπως εξήγησε στο InBusinessnews o Πρόεδρος του Συμβουλίου του Πανεπιστημίου Νίκος Περιστιάνης.

Παράλληλα, ο κ. Περιστιάνης δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο αn όλα εξελιχθούν ομαλά, η επένδυση να συνεχιστεί και σε δεύτερο στάδιο για άλλα προγράμματα που θα λανσάρει το Πανεπιστήμιο στο μέλλον. Πάντως τα νέα προγράμματα ιατρικής στο Πανεπιστήμιο, ξεκινούν από το εξάμηνο του Σεπτεμβρίου.

Οι επενδυτές έρχονται μέσω του fund University Venture το οποίο μέχρι τώρα επένδυε κυρίως σε Πανεπιστήμια στις ΗΠΑ και αυτό το διάστημα επιχειρεί ανοίγματα και στην Ευρώπη.

Με τη κίνηση αυτή, υπολογίζεται πως το University Venture θα κατέχει περίπου το 15% του μετοχικού κεφαλαίου του Πανεπιστημίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου